Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TT

What's on woman's mind...

0 0
možnosti
IL

Souhlasím: ze staré krávy mladou neuděláš Nenechala bych se řezat jen tak pro blbost, je toho dost, když člověka zradí zdraví. V Americe takových "vylepšených" lidí vidím hodně, jsou nepřehlédnutelní. Dlouhé nehty, nevím, jak myjí nádobí a něco dělají, dala bych jim do ruky kybl a hadr na podlahu, jak to u nich doma musí asi vypadat. Nateklé "pysky" a prsa zvednutá až pod bradou a na obličeji kůži vytaženou až k prasknutí. A někdy jsou to i muži s tou kůží na obličeji vytaženou.

A tedˇ musí běžet, jdu do práce a tak opět uvidím spoustu vylepšených lidiček.

0 0
možnosti
JS

Vy v Americe nemáte myčky a robotické vysavače, co samozřejmě dokáží i vytírat? Jako mě se umělé nehty také nelíbí, ale zrovna tohle jako příklad?

1 0
možnosti
JM

J67a57n 81M50a66r12e53k

1. 9. 2023 17:33

Vaše starosti bych chtěl mít!!

2 0
možnosti

A smrdělo to v tom obchodě, nebo ne?

0 0
možnosti
Foto

spíš rozdíl mezi orálním a vaginálním

0 0
možnosti
Foto

Už s tím začínají blbnout i chlapi.

1 0
možnosti
LV

Dočetl to někdo do konce?

13 0
možnosti

To je ta správná otázka - já jsem to nedokázal dočíst až do konce.

2 0
možnosti
  • Počet článků 176
  • Celková karma 21,86
  • Průměrná čtenost 1262x
"Pochybuji, tedy myslím, myslím, tedy jsem" (Descartés). Poslední dobou mi pořád někdo říká, že přemýšlím až příliš...

Seznam rubrik