Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I54v64a47n54a 61L51a89n27c13e

17. 5. 2022 12:33

Myslela jsem, že chlupy jdou opět do mody, zůstat přírodní a neholit se ani v podpaží. ?

0 0
možnosti
VF

Známá nechodí do bazénů od mládí a to od děsivého zážitku. V Krpoli (Brno Královo pole) elegantně vystoupala po schůdkách z bazénu a její chlapecký idol zvolal "tý v.le, ta koc (baba, holka, ženská) má chlupaté nohy jak potkan!"

Tak pozor v Brně!;-)

0 1
možnosti

😆😆😆 Tak teď jste mě rozesmála! Do Brna to mám naštěstí hodně daleko 🤭

2 0
možnosti
  • Počet článků 176
  • Celková karma 21,86
  • Průměrná čtenost 1262x
"Pochybuji, tedy myslím, myslím, tedy jsem" (Descartés). Poslední dobou mi pořád někdo říká, že přemýšlím až příliš...

Seznam rubrik