Já myslela...

Já myslela, že už žádné básničky psát nebudu... No, holt to člověku občas zase ulítne. A takhle to dopadá:

 

 

 

Já myslela

že všechno znáš a všechno víš

že ani bát se neumíš...

jsi svým pánem a tím spíš

ovládáš ty, co přijdou blíž. 

 

 

Já myslela

že nic tě nepřekvapí

žádný ženský ani chlapi

natož ta s kosou v černé kápi

když jiné slzy strachu skrápí.

 

 

Já myslela

že zakázat si vzrušení

milování, touhy, nic není

pro tebe, pána Vědění

- a že se to nezmění. 

 

 

Já myslela 

že odhalíš každou lež

a slabým vždycky pomůžeš

Dělej jen to, co sám chceš

život je krátký, tak se těš!

 

 

Já myslela

že ty, nejmoudřejší rádce,

pomiluješ ženu jak v pohádce

když se ti jen trochu zachce

hm... dá ti to jen málo práce

zbořit celý její svět

a ostatní? budou jí to závidět

ódy na tebe neustále pět

- zhloupne každá co nevidět.

 

 

Já myslela...

a v tom je ta potíž

myslet znamená totiž

velký hovno vědět

neptat se a odpovědět...

navíc žena vůbec myslet nemá

- vždyť je to věc samozřejmá!

 

 

Autor: Alena Šnajdrová | středa 5.4.2017 2:19 | karma článku: 10,14 | přečteno: 380x
  • Další články autora

Alena Šnajdrová

Rallye letní gumy

5.2.2024 v 3:19 | Karma: 27,81

Alena Šnajdrová

Jak jsem vystoupila z vlaku

11.9.2023 v 3:06 | Karma: 16,73

Alena Šnajdrová

Proč lidi lžou

13.8.2023 v 3:58 | Karma: 16,49
  • Počet článků 175
  • Celková karma 23,78
  • Průměrná čtenost 1269x
"Pochybuji, tedy myslím, myslím, tedy jsem" (Descartés). Poslední dobou mi pořád někdo říká, že přemýšlím až příliš...

Seznam rubrik