IL

Nikdy jsem se s vámi nepotkala a také nevím, jestli to, co píšete, je opravdu o vás. Ale jste talentovaná, mladá a krásná a v životě vždycky bude existovat někdo, kdo bude chytřejší, nadanější, bude mít větší prsa, bude vyšší, bude mladší, bude mít víc peněz, atd., tak jako existují lidé, kteří jsou staří, nemají prsa ani talent, nemají peníze a žijí na ulici, protože se jim život nějakým způsobem vymkl z rukou...

Závidím cestám, že mohou vést

závidím stromům okolo cest

závidím loukám srpnový žár

závidím horám potoků pár

závidím houslím stříbrný hlas

závidím mořím prostor a čas...

A o tom to je, radovat se z toho, co máme

Foto

Jste mladší, štíhlejší, než já a přesto vám karmu dám a blog pochválím, protože je stopro lepší, než ten můj. A jelikož já nenapsala žádný, můžu se tu užírat, že píšete lépe, ale mně to fakt vůbec nevadí!:-)))

Děkuji moc a tedy zrovna s ohledem na Váš komentář bych řekla, že píšete dobře, i když zřejmě nepíšete

  • Počet článků 176
  • Celková karma 21,80
  • Průměrná čtenost 1262x
"Pochybuji, tedy myslím, myslím, tedy jsem" (Descartés). Poslední dobou mi pořád někdo říká, že přemýšlím až příliš...

Seznam rubrik