Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HK

Přečetla jsem jedním dechem 1. i 2. díl, klobouk dolů před vámi. Těším se na 3. díl.

1 0
možnosti

Děkuji moc, snad třetí díl nezklame.

0 0
možnosti

Tak jsem zvědav, jestli pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.

3 0
možnosti
JM

J98a49n 28M79a46r58e43k

21. 7. 2023 0:52

...a ta básnička o tom relé...to je známka duševní vyspělosti dnešních dítek. Je s podivem, že to administrátoři nechali projít.

0 2
možnosti

Články se z hlediska vulgarit hodnotí jinak, než diskuse. Pokud jde o tu duševní vyspělost dnešních dítek, my jsme před padesáti lety skládali na neoblíbené učitele taky pěkné sprosťárny.

4 0
možnosti
IL

I23v38a47n50a 33L27a47n75c37e

20. 7. 2023 13:00

Ještě v době, když syn chodil do školy, v polovině prvního pololetí přišla nová učitelka na chemii. Byla přísnější, než ta předešla a dala jim testy a lítaly čtyřky a pětky. A protože jiné známky u dětí neměla, tak řekla, že v pololetí jim čtyřku nebo pětku na vysvědčení dá a konec roku si mohou polepšit.

Na třídní schůzce jsem otevřela pandořinu skřínku, že nemůže známkovat něco, co je nenaučila a žádnou čtyřku na vysvědčení vidět nechci. Bylo drama až u ředitele, syn psal test z chemie v ředitelně a v pololetí dostal dvojku z chemie.

0 0
možnosti
Foto

A dnes je z něj výborný chemik, nebo se živí něčím jiným ?

0 0
možnosti
Foto

"Respektovat budu jen toho učitele, kterej si můj respekt zaslouží." A tak to je podle mne správně! Sama jsem učitelka a vím, že se podobné věci dějí, bohužel. Moji žáci vědí, že i kdyby o mně řekli cokoli, nazvali mne třeba tím nejsprostším slovem, neodrazí se to na mém hodnocení jejich výkonu. A možná proto s nimi vycházím naprosto v pohodě. Držím Vám palce!

7 0
možnosti
Foto

No jo, ale vy jste výjimečná a takových je málo.

3 0
možnosti
LV

Koukám, že se proti Vám všichni spikli - fyzikářka, rodiče, třídní, ředitel... Pech až Jobovský. Ale je vidět, že máte i pevnou Jobovskou víru, že co Bůh činí, dobře činí, že to berete jen jako zkoušku odolnosti charakteru a místo na ČŠI o tom píšete sem na blog pro osvětu a pobavení nás ostatních.

Držím palce a přeju Vám, abyste odhalila, co za tím vším skutečně vězí. Hezký den!

2 0
možnosti
ZH

Rodiče se nespikli, jen neměli odvahu problém řešit. Podle popisu se nespikla ani třídní.

1 0
možnosti
OS

Držím vám pěsti, až mi klouby bělají...

6 0
možnosti
  • Počet článků 176
  • Celková karma 21,86
  • Průměrná čtenost 1262x
"Pochybuji, tedy myslím, myslím, tedy jsem" (Descartés). Poslední dobou mi pořád někdo říká, že přemýšlím až příliš...

Seznam rubrik