Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J22a57n 47M14a77r90e19k

21. 7. 2023 0:49

Za mých dětských let...pozdní leta čtyřicátá a trochu z let padesátých se do protiútoku jít nemohlo. Tenkrát měl učitel pravdu a o tom se nediskutovalo a také rodiče a učitelé úzce spolupracovali...nebylo úniku. A tak by to mělo být i dnes...ovšem tehdy se nevzývalo 56 pohlaví a poitická korektnost by byl býval pojem vzniklý někde na Marsu. Jseš žáček...tak se uč. Zdá se mi, že dnes má žáček pravdu, ne učitel či rodič. Když si ale žáček může nechat změnit pohlaví bez souhlasu rodičů a bez jejich vědomí...tak Pán Bůh s námi.

0 0
možnosti
Foto

Já školou proplul bez problémů, protože jsem byl poddajný. Dnes bych si nic líbit nenechal. Z tohoto pohledu moc fandím školám jako je například Ježek bez klece.

0 0
možnosti
JK

No, to je neuvěřitelné co se na nejelitnější škole gymplu kam se téměř všichni hlásí děje

1 0
možnosti
VF

Jak poodhalit nespravedlnost u paní učitelky: naprostá jedničkářka a trojkař si vyměnili v hodině kreslení obrázek. Jedničkářka opět za 1, trojkař opět za 3. Tak můj tatínek dokázal paní učitelce, že známkuje podle dítka, ne podle "díla".

Mohl si to dovolit. Paní učitelka byla jeho někdejší spolužačka, pozdější kamarádka a svědkyně na svatbě mých rodičů.

3 0
možnosti
IL

I76v58a81n39a 50L51a27n89c29e

10. 7. 2023 12:37

Přečteno jedním dechem, těším se na pokračování.

1 1
možnosti
Foto

Prozatím velmi čtivé a napínavé.

Vašek

2 0
možnosti

Díky, snad pro vás bude takový i druhý díl :)

1 0
možnosti
LH

pěkně jste popsala "miloučké" učitele ..

1 0
možnosti
VF

Doufám, že Vy nejste školní inspektorka.

0 0
možnosti

Ne, jsem taky učitelka, jen doufám, že jiná :D

0 0
možnosti
OS

Super. Vrátilo mě to do školy a to už je zatraceně dlouho. Kdy bude to příště?? Jsem napnutý jako strunka.

3 0
možnosti

Díky, pokusím se do týdne

0 0
možnosti
  • Počet článků 176
  • Celková karma 21,86
  • Průměrná čtenost 1262x
"Pochybuji, tedy myslím, myslím, tedy jsem" (Descartés). Poslední dobou mi pořád někdo říká, že přemýšlím až příliš...

Seznam rubrik