Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné a mně velmi povědomé

0 0
možnosti
Foto

Nadpis článku mi připomněl jednu scénku z Afriky, kde hodovali supi na nějaké mršině. Komentátor poznamenal, že se často nažerou tak, že nemohou ani vzlétnout - a často z hostiny pouze odcházejí pěšky - a neletí.

0 0
možnosti
Foto

No a kolik hodin spánku tedy potřebujete? To jsem nějak nepostřehl.

Jinak já když jdu spát třeba v deset večer, tak jsem ve tři ráno vzhůru a konečná. Takže pro mě je to nejlépe tak o půlnoci a v pět jsem vzhůru. Na druhou stranu mi nevadí když mám čas si lehnout po obědě a na dvě hodinky si zdřímnout.

1 0
možnosti

Potřebuju tak 7-8 hodin... Ale v jiným časovym rozmezí, než většina lidí. Ideálně od 1-2 do 9-10... Taky spím po obědě, pokud můžu, a noc stála za houby. Koukám, že vám stačí cca 5 hodin...? Znám takový lidi, mně to dlouhodobě nestačí, pokud je to občas, dá se... Spíš jen, že já v těch deset za normálních okolností neusnu, i když padám na hubu. Je to asi to samý, jako kdyby měl běžný dospělý člověk chodit spát v 7... Předpokládám, že většina taky neusne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 176
  • Celková karma 21,86
  • Průměrná čtenost 1262x
"Pochybuji, tedy myslím, myslím, tedy jsem" (Descartés). Poslední dobou mi pořád někdo říká, že přemýšlím až příliš...

Seznam rubrik