Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V první třídě mě šikanovala spolužačka z vedlejšího domu. Její zábava byla mě shodit přikradením se zezadu a za ucho aktovky mě shodit. Když mi to udělala podruhé, tak ve mě bouchly saze a dostala výprask jejím vlastním deštníkem, který jsem o ni zlomil (asi za moc nestál).

Věčer k nám přišla i se svojí matkou si stěžovat, že jsem ji zbil a zlámal ji její deštník. Otec, který mě znal a věděl, že nevyvolávám spory a už vůbec se neperu s holkama (ani o hlavu vyššíma). Když vytrvale lhala dál, tak zavřel dveře a bylo.

Je ironie, že po tom výprasku jsme potom byli kamarádi a už to na mě víckrát nezkusila . Na školním srazu po 40ti letech jsme se tomu zasmáli.

0 0
možnosti

Takhle funguje psychogie Homo sapiens. Proto se lidé nechají od různých idologů vláčet až k smrti. Jako ukázku, že i u nás to funguje až nejvyšších úrovních toto video ze seznam.cz https://www.stream.cz/.../komu-dnes-slouzi-petr-pavel... . Je to ale mrcha, ten Petr Pavel. Ba možná, že uznává platnost prvního a druhého zákona termodynamiky. Dokonce si možná i myslí, že kdo je mrtvý, toho už nikdo nevzkřísí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 176
  • Celková karma 21,86
  • Průměrná čtenost 1262x
"Pochybuji, tedy myslím, myslím, tedy jsem" (Descartés). Poslední dobou mi pořád někdo říká, že přemýšlím až příliš...

Seznam rubrik