Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevidím nejmenší důvod, proč by 40-50 letí a služebně tedy mnohem starší muži měli první zdravit elévku, která nastoupila do zaměstnání čerstvě ze školy. Nic by se nestalo, kdyby pozdravili, ale vidět v tom z jejich strany nezdvořilost je poněkud přehnané.

1 1
možnosti

Píšu snad někde, že jsem nastoupila do nového zaměstnání čerstvě ze školy? Nebo zeptám se takhle - vy snad víte, kolik mi je a kolik mi bylo tehdy? ;-D

0 0
možnosti
Foto

To máte, milá autorko, těžký. V době, kdy se muž musí bát být galantní, aby neharašil, si nemůžete od něj vynucovat pozdrav podle vašich představ.;-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
JK

Se zdravením se toho nadělá. Kdyby vyšel článek "Nýřanský rozparovač dopaden", tak by se v něm psalo "Nikdy bych to do něj neřekla, vždycky tak pěkně zdravil" řekla sousedka.

3 0
možnosti
PL

Občas se mi stane, že jdu popaměti či poslepu, řeším si v hlavě něco "veledůležitého", když tu mne náhle vytrhne pozdravení od nějaké známé nebo staršího známého. Samozřejmě se jim ihned omlouvám a cítím se jim být pro příště dlužníkem. Naštěstí oni z toho snad nedělají vědu, boj, nebo skandál, jako třeba někdo jiný.

Stejně mi není jasné, jak je to s "povinností" zdravit, když o holi sotva se šourající dědeček potká holčičku. Je to přeci dáma od narození, ne?

A kdyby velmi mladá paní, jako třeba Vy, potkala na Karlově mostě tváří v tvář jen ve dvou prezidenta Pavla, kdo by pozdravil první? (Věřím, že on. ;-)

1 0
možnosti
PD

Nebudu tak příkrý jako kolega, ale přesto. Odmitate první zdravit muže, pokud nejsou v důchodovém věku...tedy o nějakých 30 let starší? Ze vás na novém pracovisti nezdravili jako první...když jsem ja přišel na nove místo,tak jsem uctivě zdravil zdálky i automat na kafe, a to mi bylo přes 50

5 0
možnosti
MS

Bohužel mě k příkrosti donutila sama autorka, která přiznala, že odmítá zdravit muže, kteří nejsou v důchodovém věku, navzdory důkazu, který dodala (muž zdraví ženu, mladší zdraví starší, podřízený nadřízeného)

Čili autorka se snaží domestikovat okolí nějakou dogmatickou knihou, ve které sama sebe usvědčuje z hulvátství a ještě o tom napíše článek. Polemizuje sama se sebou jestli má přednost žena, nebo starší, ale závěr promítla do textu článku s mimořádkovým sdělením, že kdo nesdílí její představu přednosti, je hulvát.

To hned okolí motivuje k pozdravu.

5 1
možnosti
MS

Po přečtení vašeho pamfletu hlouposti, ze kterého arogance stříká, bych vás taky nezdravil a to mi věřte, že sousedy zdravím. Ovšem taky mám svoje preference, kterého souseda pozdravím a kterého nemusím vůbec vidět. Například bych nemusel souseda, kterému jeho psi v bytě vyjí na celý barák, nebo utíkají po společných prostorách ven. Nikdy mě ale nenapadlo si pozdrav "vynucovat" tak, jak jste to předvedla v textu článku, teda kromě toho hodného souseda, který za vás plní povinnosti pejskaře. Tak si arogantně hrajte, že vy jste společensky významnější.

3 2
možnosti
  • Počet článků 176
  • Celková karma 21,86
  • Průměrná čtenost 1262x
"Pochybuji, tedy myslím, myslím, tedy jsem" (Descartés). Poslední dobou mi pořád někdo říká, že přemýšlím až příliš...

Seznam rubrik