Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I18v53a90n55a 45L30a89n13c36e

11. 3. 2023 11:08

Ano, byla jsem v šoku, když jsem viděla, jak se muž zahryzává do tepelně neupravené prasečí kýty, nebo zuby trhá kus syrového kuřecího prsa... Zvedal se mi žaludek,8-o ale co je asi nejhorší, v tepelně neupraveném masu a vejcích musí být spousta nebezpečných bakterií. To může být i důvod proč se v dávných dobách nedožívali lidé vysokého věku. ?

1 0
možnosti
Foto

Hezky napsáno. Souhlasím.

1 0
možnosti
ZH

Tak já vám to tedy řeknu naprosto jasně. Nejzdravější je pivo. Protože obsahuje všechno, co tělo potřebuje. Tedy vlastně kromě jedné aminokyseliny, kterou si neumíme vyrobit a vitamínu C, který si také neumíme vyrobit. Obojí tedy musíme získávat ze stravy. Dotyčná aminokyselina je hojně v mase, vitamín C v zelí. Takže naprosto univerzální a komplexní vyvážená strava je pívo vepřo zélo. Knedlík není třeba, cukr je už v pivu.

:-)

4 0
možnosti
Foto

S tím jste tam měl vystoupit, upíra by šlak trefil :))

1 0
možnosti
  • Počet článků 176
  • Celková karma 21,86
  • Průměrná čtenost 1262x
"Pochybuji, tedy myslím, myslím, tedy jsem" (Descartés). Poslední dobou mi pořád někdo říká, že přemýšlím až příliš...

Seznam rubrik