Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Že by chytrý příkaz ministerstva??? anebo iniciativa školy, která si to dala do novoročního plánu a Vy se jim to svými lodičkami, propánajána, dovolíte narušit;-D...

1 0
možnosti

Zajímalo by mě, jak je tato historka stará. Já jsem se například setkal s tím, že učitel nesmí při hodině používat mobilní telefon, protože přeci nesmějí ani žáci. Kolosální nesmysl. Za prvé, učitel není žák. Za druhé, používám ho místo zápisníku, mám v něm rozvrh, píší mi na něj rodiče, například že je jejich dítě nemocné a nepřijde. Za třetí, používám ho při výuce - fotím skeny tabule i učebnic a dávám to do online učebny pro ty, co nejsou ve škole a pro ostatní na domácí přípravu. Za čtvrté, pokud žáci také používají mobil k výuce a ne k něčemu jinému, naopak je podporuji, aby uměli smysluplně používat technologie k učení. Byla to taková móda zakazovat mobily, naštěstí to nějak vyšumělo. Při hodině piji kávu i čaj a děti nechám pít, kdy chtějí, pokud se tím zbytečně nerozptylují. A pokud si nějaké dítě rádo čte, ale potřebuje u toho mlsat sušenky, mým úkolem je podporovat ho v zájmu o čtení a ne rozhodovat, kdy je vhodná doba k mlsání sušenek.

1 0
možnosti
Foto

Škola je vězení a učitelé jsou bachaři, snažící se děti něco naučit. Je fajn, když se najde učitel, který se tomuto systému vzepře, byť i tím, že si nenechá diktovat jak a v čem se bude snažit své žáky naučit něco, co jim nakonec v dospělém životě zpravidla k ničemu nebude.

0 0
možnosti

Skolni rad... nikdy jsem nedokazal, ono to ani neslo, vysvetlit svemu diteti, proc deti skolni rad dodrzovat musi a ucitele ne. Ucitele se na nej radi odkazovali (tedy hlavne ucitelky), ale pritom ho neznaly.

At uz to byl zakaz pouzivani mobilu (tehdy nelegalni), prezouvani,... to ucitele delali, i kdyz to skolni rad zakazoval.

A to radeji nemluvim o ucitelce, ze ktere jsme znamku za referat dolovali ctvrt roku. Nebyla moc uspokojiva se slovy - je to slovo od slova opsane z internetu. Kdyz jsem ji vyzval, at ukaze odkud, neukazala NIC. No logicky to neslo, protoze to opsane nebylo.

1 0
možnosti

oprava: ale pritom ho neznali.

0 0
možnosti

I66v89a30n29a 81L89a95n18c16e

30. 1. 2023 23:40

V Americe se děti nepřezouvají, pití si vnučka do školy bere, ale snacha mi říkala, že svačit tam nesmí. Až obědvat, protože při svačině děti udělaly v místnosti nepořádek a nadrobily tam. Potom přecházejí do jiných tříd a kdo to má asi po nich uklízet???

0 0
možnosti

Ano, v 90 letech bylo školství pořád totalitní. A pořád měli učitelé nadvládu nad žáky a studenty. Odpor byl marný.

0 0
možnosti
  • Počet článků 175
  • Celková karma 23,78
  • Průměrná čtenost 1269x
"Pochybuji, tedy myslím, myslím, tedy jsem" (Descartés). Poslední dobou mi pořád někdo říká, že přemýšlím až příliš...

Seznam rubrik