Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Zkracovat, zkracovat, přečíst po sobě a zbytečnosti vynechat. Sdělení je zajímavé, ale vešlo by se do tří odstavců a obralo mě zbytečně o několik minut života. Přečtěte si Malého Prince, ten neobsahuje nadbytečné jediné slovo, natož odstavec. I tak dobrý, co tady plácám nad ztrátou času, ... (zkracuju)

0 0
možnosti

Z vašeho komentáře nejsem úplně moudrá - na jednu stranu píšete, že sdělení je zajímavé a na druhou, že vás "zbytečně" obralo o několik minut života. Líbil se vám tedy článek nebo ne? Malého Prince jsem četla několikrát, napsaný je podle mě geniálně. Na druhou stranu existují díla o hodně obsáhlejší a neméně geniální. Počítám s tím, že pro někoho budou moje články moc dlouhé a rozvleklé (radši bych vám neměla říkat, že tenhle už je ta zkrácená verze ;-D), ale mně takto vyhovují a některým lidem očividně taky. Vy máte možnost texty delší než tři odstavce automaticky nečíst a věnovat oněch několik minut života něčemu smysluplnějšímu. Všechno po sobě před uveřejněním (a i po něm) několikrát čtu a snažím se vychytat chyby, ovšem některých (hlavně stylistických) si často všimnu až s odstupem několika dní. Délka není priorita, pokud se domnívám, že každý odstavec má svůj význam. Osobně mi nevadí číst dlouhé texty, když je shledávám zajímavé - při snaze o nějaký literární útvar přece nejde o to napsat ho co nejkratší. Od toho existují jisté sociální sítě cílící na obsah v maximálně zhuštěné formě, který můžete "zkonzumovat" za pár sekund. Závěrem doufám, že jsem vás tímto komentářem zase zbytečně neobrala o drahocenné minuty života ;-)

1 0
možnosti
Foto

J44a74n 64Š76i96k

4. 1. 2023 4:50

Skvělý článek. Krásný den

1 0
možnosti

Děkuji a také přeji krásný den.

0 0
možnosti
  • Počet článků 176
  • Celková karma 21,86
  • Průměrná čtenost 1262x
"Pochybuji, tedy myslím, myslím, tedy jsem" (Descartés). Poslední dobou mi pořád někdo říká, že přemýšlím až příliš...

Seznam rubrik