Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěkné, i když jsem trochu čekal happy end v podobě vašeho sňatku s tím učitelem.:-) Teď přijde ftip:

Přijde na přednášku, kde nasupený profesor vykládá, pozdě matfyzák č.1 a profesor se ho ptá, proč přišel pozdě. "Víte, já jsem zaspal, a tak jsem si osedlal koně a jak tak jedu do školy, na náměstí Republiky mi ten kůň chcíp, jak je tam ten velkej smog." Za chvilku přijde matfyzák č.2. "Proč jdete pozdě?" ptá se učitel. Matfyzák č.2: "Ráno jsem zaspal a jak jsem spěchal, tak jsem si osedlal koně a jedu do školy, no a na náměstí Republiky, protože je tam takovej smog, mi ten kůň chcíp." Ke konci přednášky přichází matfyzák č.3. Učitel už to nevydrží a vybuchne: "Taky vám po cestě chcípnul kůň???" Matfyzák č.3 odvětí: "No já jsem rano zaspal, a jak jsem tak jel do školy pětkou, na náměstí Republiky byla zácpa, protože tam leželi ňáký chcíplý koně!"

0 0
možnosti
SN

Paráda. Nejlepší je takovej docent, co se ráno probudí a řekne si, že to dá jen jednomu ze všech tří studentů, kteří tím vším nánosem prošli až na konec. Vlastní zkušenost.

Pak nastame fáze leštění klik.

U mě naštěstí většina zkoušky byla o posledním představení v městském divadle.

Absurdum.

1 0
možnosti
JR

J70a27n 52R70i79c96h95t42e55r

9. 11. 2022 10:27

Zkouška začínající slovy: "Oslňte mě" od předem nas..štvaného examinátora, který chvíli předtím řval na chodbě na studenty, jaktože sedí na lavicích, když on stojí (zrovna vyšel z kabinetu) mi taky skončila trojkou (a to většinu lidí vyrazil)... o týden později, neb už mi o nic nešlo, jsem mu u piva, kde jsme se náhodou potkali, řekl, že ho těžko může oslnit student zabývající se daným oborem rok, když on se jím zabývá dvacet... podivil se, že něco takového řekl a pak z něj vypadlo, že se dva dny předtím dozvěděl, že se s ním chce manželka rozvést... jenže tři lidi díky tomu nesplnili požadovaný průměr a vyletěli...

0 0
možnosti
ZE

Nestává se mi, že bych něco tak dlouhé dočetl do konce. Za mě karma.

4 0
možnosti
IL

I35v46o 89L20y91č77k29a

8. 11. 2022 14:59

Taky to znám. "Pane kolego, přišel jste o 20 sekund později. Jakou máte omluvu?" Pokud omluva nebyla pádná (ujetá tramvaj se nepočítala), tak obvykle následoval trest v podobě domácího úkolu. Ale prošli jsme nakonec všichni :-)

1 0
možnosti

Taky taková klasika 😁[UA]

0 0
možnosti
EJ

E20v38a 75J59u47s67t74o14v32á

8. 11. 2022 14:15

Dlouhý, ale moc dobrý. R^

4 0
možnosti
TB

Pan učitel není "svině", ale trpí narcisistickou poruchou osobnosti. Tedy v tomto případě trpí spíš ti v jeho okolí. Určitě by mu to nemělo procházet, protože se to bude jen zhoršovat.

4 1
možnosti
Foto

Co řešíte? Každej jsme nějakej. Jestli jste byl na VŠ, tak víte, že skoro každej má nějakou. libůstku.

0 0
možnosti
LH

Pocit totální moci je nebezpečný. Ať jde o učitele, diskuzního cenzora nebo úředníka na finančáku.

3 0
možnosti

O jednom učiteli jsem v autobuse prohlásil, že je hlupák

Seděl za mnou a určitě si můj xicht zapamatoval

Na zkoušce mi to sežrat nedal, čímž mě překvapil a musel jsem v určitých věcech překopat mínění o něm.

2 0
možnosti
Foto

Skvěle napsáno. Díky Vám jsem se zase vrátil do doby svých studií, i když takového týpka jsme tam neměli.R^:-)

1 0
možnosti

Díky, doufám, že návrat do doby studii byl příjemný

1 0
možnosti
  • Počet článků 176
  • Celková karma 21,86
  • Průměrná čtenost 1262x
"Pochybuji, tedy myslím, myslím, tedy jsem" (Descartés). Poslední dobou mi pořád někdo říká, že přemýšlím až příliš...

Seznam rubrik