Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dost dobrý. A našly by se i další kategorie. Např.:

Inhalátoři. Jedou za pomalým náklaďákem v tak těsném závěsu, že inhalují jeho výfukové plyny a tvoří tak vlastně jeho přívěs. Když chcete předjet, tak jedině obě vozidla naráz. Pokud se takových sejde víc za sebou, je nejlepší odbočit a jet jinudy, neboť i delší zajížďka v tomto případě znamená časovou úsporu.

Pravičáci. Bojí se opustit svůj pravý pruh a to i v takových případech, kdy z jednosměrné silnice odbočují doleva. Občas to ještě vyšperkují nepoužitím směrovek.

0 0
možnosti
Foto

I84v44a19n 57V80e73s27e62l79ý

29. 10. 2019 9:54

Já bych přidal podkategorii "nerozjížděči" - tedy takoví co když na zelenou projedou oni tak jedou pořád krokem nebo dodržují už v křižovatce odstup 100 až 150 m za vozem před nimi až vy zůstanete stát na červenou ačkoliv jste byla třetí na semaforu ( stalo se mi včera v Praze Modřanech).

0 0
možnosti

P86a55v41e24l 51H62e38m19e20k

29. 10. 2019 9:32

Moc pěkně jste ty osobnosti katalogizovala :-) Ano, našej jsem tam v podstatě všecko, na co můžu na silnici natrefit. Váš blog jsem si přečetl se zaujetím, neboť právě chování na silnici je v poslední době často opakovaným tématem mezi mými přáteli. Kolikŕát jsem slyšel "to jste neviděli, co se mi stalo cestou..." Mám desítky let zkušeností ze silnice jako řidič, cyklista i motorkář. Z každého pohledu je to pochopitelně odlišné. Jen z mého vlastního vnímání bych žekl, že motorkáři jsou nejméně komplikovaná skupina motoristů, jelikož většinou jezdí pro radost. V poslední době ale žasnu, kolik je kolem mně viditelně zmatenených a nerozhodných řidičů. Zmatkují před kruháčem, zmatkují v připojovacím pruhu, přednost z prava je neznámý pojem, zato někteří dávají přednost na hlavní (možná jen přibrzdí, protože se leknou). Nezměnila se nějak kritéria pro získání ŘP???

2 0
možnosti

Jo, v šedesátejch, to se jezdilo! To byl hotovej ráj:) A přesto, věřte nebo ne, lidi nadávali uplně stejně:)

0 0
možnosti

Opomněla jste velkoegáče a pak bych zmínil kategorii nevyzpytatelných...

1 0
možnosti
Foto

Razím teorii, že jsem na silnici obklopen samými hlupáky a idioty co se mě snaží zabít. Takže vždy ve střehu, zatím více jak 40 let bez nehody.

2 0
možnosti

Za 20 max. 30 let už budou vaše obavy zbytečné, v té době už totiž řidiče (člověka) za volantem nenajdete, ubude také aut obecně, protože většina z nich bude sdílená. Do té doby je dobré se řídit pár věcmi, z nichž asi ta nejdůležitější: předvídat reakce ostatních, to lze získat postupně pouze praxí. Ostatní věci lze pochytit už v autoškole, a po pravdě moc toho člověk pro bezpečný pohyb na silnicích nepotřebuje: umět číst, počítat do deseti, 3-4 základní značky, přednost zprava, to je asi minimum se kterým lze vystačit, vše navíc je bonus, který min. 60% lidí stejně zapomene.

0 0
možnosti
Foto

I28v81a20n 24V13e49s23e38l95ý

29. 10. 2019 9:49

Jsem rád že se té doby za třicet let nejspíš nedožiji (to by mi bylo 95) - chci být řidičem a potkávat se na silnicích s auty řízenými lidmi. Stačí jen aby měl řidič před vámi na dálnici zapnutý adaptivní tempomat který při každém dojetí auta před ním začne brzdit (což je, při přehledu o situaci, nepředvídatelné) a jsem jízdou za ním tak otrávený že radši překročím povolenou rychlost abych ho předjel (moje zkušnost z jízdy po D1 za jedním Mercedesem).

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS