Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

O19t15a 14K19i61n50c

12. 6. 2019 22:52

Tak to se mi nepodařilo v životě. A to už jsem v důchodu. Tak hodně štěstí.

0 0
možnosti
Foto

Přeju vám hodně štěstí a nenechte se umořit dinosauřím molochem.

1 0
možnosti
MP

Příspěvek by Vám mohl při hledání nové práce nebo v nové práci uškodit. Obdobně některé předchozí příspěvky týkající se práce.

0 0
možnosti
JR

J49a65n 37R64á49ž

12. 6. 2019 11:58

Hezky jste se vyplakala;-( ale nepomůže Vám to!

Je jasné, že Vás nemohla ředitelka ani cítit a tak hledala záminku, jak se Vás zbavit. Je to její právo vypudit z kolektivu podřízených někoho, s kým nesouzní. Jestli jste dobrá kantorka nebo ne, nehraje v tomto případě zásadní roli.

Takže nemějte pocit ublíženosti, ale raději se snažte, aby se v nové škole situace neopakovala. Vina je totiž i na Vaší straně, neb jako vždy není jen na jedné.

0 2
možnosti
LT

Je to její právo vypudit z kolektivu podřízených někoho, s kým nesouzní.....

Jistě a to je pak problém této společnosti. Takže ano, sice jedinec může být perfektní kantor (klidně si za kantora dosaďte cokoliv), ale prostě lezec do anusu vedoucího může být prostě totálně neschopný, ale dle vás zřejmě daleko lépe kvalifikovaný na dané místo.

Chápu, jsou horka, někomu to asi nedělá dobře, ale tohle jste doufám nemyslel vážně. Pokud ano, pak jen mohu věřit, že nemáte žádnou vedoucí pozici. A taky že ji mít nebudete, protože pracovat pod vámi by bylo asi za trest.

2 0
možnosti
PD

"já jsem tak dokonalá a ostatní mi jen hází klacky pod nohy..."sebevědomí vysoké, ale taková základní věc, jako pracovní smlouva mimo rozlišovací schopnosti. předpokládám, že stejně mimo jste i u půjček, nájmu, povinného ručení a dalších nezajímavých prkotin.

3 0
možnosti
RJ

Jo pořád se teď říká jak ženský kolektiv je lepší jak mužský a že je potřeba víc žen protože zvládnou víc práce a jsou prostě lepší.

A pak přijde realita kdy když jsou víc jak 3 ženy tak vždycky 2 pomlouvají tu třetí. A který dvě? to se mění v průběhu dne jak spolu mluví/nemluví.

1 0
možnosti
Foto

Pracovala jsem spoustu let v namícháném kolektivu , rozdílném věkem i pohlavím a bylo to to nejlepší co mohlo být. Rozumím pisatelce, bude mít vždy problém, je jiná, myslící... a to se mezi ty kam se dostala nehodí. Mám v 90 % velmi negativní postoj k učitelkám (tedy jsou i vyjjímky) A pokud bych si vybírala kolektiv a tak buď namíchaný nebo mužský. Chlapy se chovají , neintrikují tolik, nezávidí . Měla jsem možnost to poznat, práce v ženském kolektivu to byl děs... A je úplně jedno zda sedíte u pásu nebo u účtárně. Jsem, ženská ale největší zášť v chodávní jsem zažila od ženských .

1 0
možnosti
Foto

Úplně mi to z textu nevyplývá (navíc, je to pekelně dlouhé na "monotéma"), ale když vám skončí smlouva na dobu určitou (pokud to bylo do toho konce dubna) a zaměstnavatel vám následující den dá práci, máte smlouvu na dobu neurčitou, říká zákoník práce.

6 0
možnosti
Foto

Já jsem to pochopil tak, že do konce dubna byl termín na podepsání prodloužení smlouvy, která ale byla nejspíš do konce školního roku, možná do konce prázdnin - takže ještě trvá. Ke změně by došlo, kdyby autorka přišla do práce další den (dejme tomu 1.7. nebo 1.9.) a oni ji nevykázali z pracoviště.

0 0
možnosti
MB

V dobrém slova smyslu - Kdo po r. 1989 nezměnil zaměstnání, nepřestěhoval se, nezaložil svůj ŽL jako OSVČ, neocitl se v chaosu volné Tžní nohy ... Vše v duchu hesla = Co Vás nezabije = Posílí ! Každý problém, je řešitelný. Problém řešený - Problém = Odstraněný, s následným posuvem vpřed. Když se to tak vezme - Pojem Problém - Neexistuje! To je dočasná zdržovačka na své pouti ke stanovenému cíli. Přeji posuv + Vše dobré ! ... :-)

0 0
možnosti
PK

V privátní firmě zažijete větší dobrodružství,něco na způsob TV show.."Krev není voda" a čím jste na vyšší pozici,tím je to větší masíčko;-D

1 0
možnosti
LH

Zkuste jít do kapitalismu v normální firmě a uvidíte.....

0 0
možnosti
Foto

Co uvidí?

Utíkají lidi z firem do škol, nebo naopak?

Ale když si nějak nesednete s lidma, nevydržíte ani ve firmě - a nemusí to nutně být vada ani vaše ani těch ostatních.

0 0
možnosti
  • Počet článků 175
  • Celková karma 23,78
  • Průměrná čtenost 1269x
"Pochybuji, tedy myslím, myslím, tedy jsem" (Descartés). Poslední dobou mi pořád někdo říká, že přemýšlím až příliš...

Seznam rubrik