Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak zase nějaká cenzúra. Co naděláš! Zase je něco napsáno špatně. Ale co, že? :-)

0 0
možnosti

R^

Co naděláme! K normálnímu slušnému chování jsme byli vychováváni v každé rodině. Pak přišli komunisti k moci a chovali se jako nadlidi. Měli svoji etiketu. A ta jim zůstala dodnes. Toho komunistického chování a myšlení jsme se nezbavili...

:-)

0 0
možnosti

Vysoká škola opravdu není patent na rozum. A na to, kdo první koho pozdraví taky.

0 0
možnosti

Chybí nám normální lidskost! Proč? :-)

0 0
možnosti

To máte jedno.

Komu není dáno, tak už je asi pozdě ho cokoliv učit. S hloupostí a nadutostí se nevyplácí bojovat ;-D;-D;-D, je to jen ztráta času.

Doporučuji zdravit ty, co odpovídají a ostatní nechat svému osudu :-/.

Jsou lidé, kteří mají k sobě přehnanou úctu a s těmi je největší sranda ;-D:-);-D.

A když chtějí pomlouvat, tak si vždy něco najdou. Asi nemají tušení, že je to jednou dožene a narazí na ještě většího dobráka, než jsou sami ... ;-(

0 0
možnosti

Po padesátce si říkám, že už aspoň mladší chlapy nebudu zdravit jako první. Ale podmíněný reflex se nedá jen tak vypnout. A zdravím "dobrý den" i ty, se kterými si normálně tykám, i děti. Občas je to překvapí.

1 0
možnosti

Bydlíme s bratrem na venkově vedle sebe. On přijíždí z Prahy jen víkendově. Jeho děti nás nezdravili. Máma je k tomu nevedla. Není to hloupé chodit kolem sebe na jednom pozemku a ani nezabučet? Tak jsme začali ty děti zdravit jako první. A vše se znormalizovalo. Obdobně se sousedem. Nikdo ho to nenaučil. tak jako podstatně starší jsem ho zdravil. On v odpověď jen zaržál. Nebyl zvyklý zdravit. Nikdo ho to nenaučil. Také už je to normální. Mají to těžké. Doma je to nikdo nenaučí, ve škole je to nikdo nenaučí. Zvlášť pokud mají takové hloupé učitelky, jako popisujete... :-)

0 0
možnosti

Jj, zdravím pořád, všechny a nahlas:) Zvykla jsem si, když jsem měla malé děti. Na otázku "A maminko, proč ta paní taky nepozdravila?" Jsem vždycky odpovídala ještě víc nahlas. "Asi ji to doma správně nenaučili" :) A věříte, že někteří se pak zdravit naučili? Ale dle mých zkušeností obvykle nezdravili spíš ženy mezi 30-40 lety. Čert ví, asi jinej gang :-)

4 0
možnosti

Když jsem se odstěhoval zpět z vesnice do města, tak jsem si připadal jako nenormální ;-D;-D;-D. Na vesnici jsem zdravil všechny (i několikrát denně, aby nedošlo k zanedbání) a v městě se na mě pozdravený díval jako na úchyla ;-D, co otravuje. Tak jsem potom zdravil jen sousedy a známé a měl jsem klid.

0 0
možnosti
Foto

Je mi 71 let, ale kašlu na nějaký bonton a zdravím, huba mě neupadne!!

3 0
možnosti

Jo, to je moudré!

Deformováni komunistickou normalizací jsme se po Listopadu dostali do rakouských hor. Scházíme s hor a tupě míjíme stařenku. Zdvihla hlavu: "Grüss Gott!" A my se opět stali lidmi... :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS