Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Víte, všechno je, jako ve všech službách, v lidech. Docela často jsem v obchodech s dražší kosmetikou nakupovala (v Praze), a s něčím, co jste napsala, jsem se nesetkala. Je to o schopnostech a taktu obsluhy. Aby neobtěžovala, ale byla když je potřeba, při ruce.

Zrovna třeba v Sephoře na Andělu, jak o ní píše pan Mádle, se chovají, jak mají.

To samé na Václavském náměstí.

Prostě se to ti ostatní musí naučit. Jinak přijdou o zákazníky.

0 0
možnosti

to chce sekuriťákovi vrazit do ruky košík, aby kromě postávání za zády i něco užitečného dělal :-)

0 0
možnosti
Foto

Asi se nudil. Syn to kdysi dělal v Sephoře na Andělu (OC Nový Smíchov), vydržel to asi dva týdny. A bylo to slušně placené místo dohozené ze známosti - Sephora si neobjednává agenturní sekuriťáky, ale platí si na hlídání vlastní zaměstnance. Ty směny prý byly k uzoufání nekonečné. Ještě by se prý dalo přežít kvádro s kravatou, dotazy zákaznic na sortiment, ke kterému syn neměl žádný vztah, ale nejhorší byla muzika, která asi podle nějakého psychologa podporuje prodej - celý den tam hraje nějaké "árenbíčko", čili popík šmrncnutej černošskejma stylama. Z toho by mi taky hráblo.

0 0
možnosti

No strejda se evidentně nudil a chtěl být platný ale ono to vždy nepasuje,taky to nemám rád. Kdysi jsem tam kupoval své sestře parfém a nevybral jsem si , snad pro velké množství ía mou neznalost, naštěstí jsem narazil v Pařízské na značkovou prodejmu, ikdyž ta cena;-O. Nebuďte z toho rozladěna jsou lepší obchody:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 176
  • Celková karma 21,80
  • Průměrná čtenost 1262x
"Pochybuji, tedy myslím, myslím, tedy jsem" (Descartés). Poslední dobou mi pořád někdo říká, že přemýšlím až příliš...

Seznam rubrik