Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Vážená paní škoda že jste nám nesdělila jaký to užitečný obor jste vystudovala že pro něj v dnešní době nelze nalézt uplatnění bylo by to dobré varování pro ty co chtějí studovat sociální antropologii a jiné podobné " užitečné " obory které jen plodí nezaměstnatelné vysokoškoláky . STUDOVAT BY MĚL KAŽDÝ NEJEN TO CO SE LÍBÍ , ČI CO SE MU ZDÁ NEJLEHČÍ PRO ZÍSKÁNÍ TITULU , ALE TO CO JEJ V ŽIVOTĚ UŽIVÍ.

8 1
možnosti
VV

třeba češtinu? a psaní?

2 0
možnosti
Foto

H52a69n86a 76V35l37k27o85v64á

15. 7. 2017 22:26

To už na základce...ale v tom zásadním má pan Chaloupka pravdu.

6 0
možnosti
VV

já si to nemyslím. 1. je docela jasné, co vystudovala 2. v dnešní době je to jedno 3. nezaměstnaných vš je obecně minimum 4. já studoval co se mi líbilo a dle některých je to "užitečné" a jiní si myslí, že to bylo easy pro získání titulu a jsem za to rád a udělal bych to tak opět. 5. i přes 4ku si nezávislý pozorovatel nemůže stěžoval (v mém hodnocení)

2 0
možnosti
Foto

H18a82n68a 94V63l88k73o17v38á

15. 7. 2017 22:47

Pokud si nemůžete stěžovat a po státu (potažmo daňovém poplatníku) nic nežádáte, považuji to za Vaši věc.

Jiné je to s různými bakaláři muzikologie (náš nechvalně proslulý radní), absolventy politologie či přehršlí sociologů....

Sociologie je předmět, který mne zajímá a o kterém se ráda něco dozvím, nicméně vím, že uživí tak jedno procento absolventů.

A tito potom ruku v ruce s autorkou zaútočí na ÚP a chtějí peníze z mých daní....

Nutno ještě podotknout, že vystudovat politologii nedá zdaleka tolik práce jako vystudovat medicínu či techniku....

6 0
možnosti
VV

tak studium mi platili rodiče a stát... ale to snad "každému".

já nemám rád tohle zobecňování. ostatně stačí si najít statistiku, kolik % z těchto vašich vš je skutečně nezaměstnaných (cca jak z jiných fakult) - ano, nic to neříká, zda ve "svém oboru" (ostatně, to ani u jiných fakult).

btw, můj humanitní obor - nastupovalo nás 130, končilo (z ročníků, někdo pak určitě později opakoval) cca 20. ale určitě to bylo jednodušší než medicína nebo technika...

0 0
možnosti
  • Počet článků 175
  • Celková karma 27,11
  • Průměrná čtenost 1269x
"Pochybuji, tedy myslím, myslím, tedy jsem" (Descartés). Poslední dobou mi pořád někdo říká, že přemýšlím až příliš...

Seznam rubrik