Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Úřad práce v okresním městě za komunistů..1 kancelář a poradili ihned, respektive ani se tam nemuselo chodit, protože kdejaká fabrika byla ráda, že tam nastoupíte.

Úřad práce nyní.2 patra a místnosti rozdělené podle abecedy a podle příslušnosti které obce.Nejdříve musíte najít kancelář kam příslušíte obcí a pak začínající písmeno svého příjmení.A pak, že za komunistů bylo zbytečných úředníků.

Byl jsem několikrát nezaměstnaný, tudíž i na úřadu práce.Nejhorší přístup úředníků je pro lidi nad 50 let, protože vědí, že je ve firmách už nechtějí a tak se ani nesnaží něco pro vás hledat.Ve svých šedesáti letech jsem byl 2 roky nezaměstnaný ( ve všech firmách kde jsem se ptal na práci hláška "PRO NAŠI FIRMU JSTE NEPERSPEKTIVNÍ".Stěžujte si, ale komu? A to jsem měl denně 10 - 20 firem žalovat?

Každý měsíc se MUSÍTE hlásit na úřadu, jinak přijdete o sociální a zdravotní pojištění (za nezaměstnané platí stát).A tak jsem ZBYTEČNĚ vyhazoval 50 Kč za autobus, protože jediné co mně v kanceláři řekli: "Našel jste si něco?Ne? A máte doma internet, podívejte se tam nebo na chodbě je nástěnka s volnými místy, prohlédněte si ji."A jak jsem byl čím dál déle nezaměstnaný, tak nakonec doporučení:"A neměl byste lepší jít do předčasného důchodu?"Takto chce stát okrádat důchodce, protože čím dříve jdete do předčasného důchodu, tak se vám důchod krátí a tím méně peněz vám musí stát vyplácet.

Za dva roky nezaměstnanosti jsem na kole najezdil 4500km při hledání práce.Tolik km a tolik času jsem neprojezdil a neprostál ve frontách na nedostatkové zboží jako v tomto režimu při hledání práce.Nedostatkové zboží jsem NEMUSEL mít a nebo to šlo nahraddit něčím jiným, práci a výplatu za ni NIČÍM NENAHRADÍM.

Takže....zlatí komunisti.I když lidem ukadli majetky, tak ale lidi na tom (pole) a v tom (fabriky, dílny) pracovali a nemuseli se doprošovat na úřadech práce.Každý měl výplatu a za celou dobu vládnutí komunistů se nestalo, aby někdo nedostal výplatu, jako se mně to stalo již v několika zaměstnáních.

9 1
možnosti
LH

A ještě jsem zapomněl napsat.Úřednice přišla za pět minut osm, odemkla kancelář vzala si zevnitř hrníček a šla do jiné kanceláře.Od tamtud vyšla 8,15 - 8,20 a pak začala úřadovat.Tak za takovýto postup mají dělníci u otrokáře vyhazov.

5 1
možnosti
ZJ

Vystuduji něco nepotřebného, rukama se mně dělat nechce.

3 0
možnosti
Foto

Mám jiné zkušenosti s úřadem práce, ale to by nebylo tak čtivé. Bylo to prostě docela normální. Normální paní za přepážkou se mě zeptala, jestli jsem přihlášená v nějakých výběrkách. Řekla jsem ano. Odťukla si to a pozvala mě za měsíc. Normálně v klidu. Za měsíc se zas zeptala, jestli si něco hledám, odvětila jsem, že jsem odpověděla na další výběrka. Odklikla a dala termín další schůzky. Takže prakticky mi žádnou práci nehledala, ani o žádné vhodné nevěděla - to bylo před 4 nebo spíš 5 lety, kdy nezaměstnanost byla docela vysoká a příliš práce pro ÚSO středního věku nebylo. Ale ani neprudila, a možná se mnou i cítila. Ale to by nestálo za blog. Nemělo by to tu "šťávu", bylo by to příliš normální. A koho dnes zajímá něco normálního? O tom se i blbě píše. Proč taky. :-)

16 1
možnosti

Znáte ten NEvtip: "Už jste někdy slyšeli o někom, komu Úřad práce nešel práci?"

Aneb Úřady práce pouze evidují ty, kteří jsou momentálně bez stálého zaměstnání, takže jsou to vlastně jenom takové další statistické úřady.

Jinak mám podobnou zkušenost jako autorka blogu, dvě VŠ (technického zaměření) dvacet let praxe a zkoušky ze svého oboru na všechno možné. Přesto, kdybych dnes ve svém současném zaměstnání skončil, novou práci neseženu (teda určitě ne hned, pár měsíců by to trvalo), přesněji ve svém oboru určitě ne, a na ostatních (nižší, dělnické) profese Vás také nikdo nepřijme.

11 2
možnosti
  • Počet článků 176
  • Celková karma 21,80
  • Průměrná čtenost 1262x
"Pochybuji, tedy myslím, myslím, tedy jsem" (Descartés). Poslední dobou mi pořád někdo říká, že přemýšlím až příliš...

Seznam rubrik