Diskuse

Co je sexy?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pánové, jsem rád, že jsme se tady tak pěkně sešli, ne s každým z vás vždy souhlasím, ale tady nám (si myslím) všem v zasnění spadl hřebínek. Dobře nám tak:-P!

0 0
možnosti
Foto

Krása vůbec nemusí znamenat sexy a ani naopak to neplatí. Sexy žena může být krásná, ale vůbec nemusí.

A dokonce si troufnu říci, že mnohé krásné ženy vůbec nejsou sexy a najít mezi sexy ženami skutečnou krasavici je umění.

0 0
možnosti
PK

Ono hlavně "být krásná" ani "být sexy" nijak nesouvisí se schopností a ochotou "pořádně mu to udělat". Krásné nebo sexy ženy jsou často jen dekorace, kterou se muž na veřejnosti chlubí. Ale v praxi jsou k ničemu. A nejhorší je, že se to navenek takřka nedá poznat, která je ta, co ráda vyjde muži vstříc a dokáže mu poskytnou to, po čem touží. A pak se všichni diví, proč že si to Nečas nabrnkne takovou mužatku a opustí kvůli ní svoji i v letech ještě stále docela pohlednou ženu. Jenže on ví nejspíš něco, co my nevíme :-)

A vo-vo-vo-vo-votom to je.

2 0
možnosti
Foto

odpověď najdete, až zjistíte, která příchuť zmrzliny je na světě ta úplně nejlepší. Princip je totiž identický.;-)

p.s. Vy podle mě jste....ale já rád pistáciovou, tak na mě moc nedejte.;-)

2 0
možnosti
PK

Nejlepší je úplně jednoznačně mrkvová ;-D

0 0
možnosti
Foto

I96v48o 89C40i68l45i51c88h

4. 12. 2014 20:57

Krásná úvaha R^ Ale já to mám již vyřešené - pro mne je přitažlivá a sexy moje milovaná žena. Proto jsem s ní.

1 0
možnosti
Foto

Sexy...je především...pro každého chlapa něco jiného :)

4 0
možnosti
Foto

Pochybujete o své kráse? Proč…

0 0
možnosti
Foto

předvádět se, líbit se, provokovat...patří mezi základní vlastnosti a povinnosti ženy;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 175
  • Celková karma 23,78
  • Průměrná čtenost 1269x
"Pochybuji, tedy myslím, myslím, tedy jsem" (Descartés). Poslední dobou mi pořád někdo říká, že přemýšlím až příliš...

Seznam rubrik