Tisíc a jedna noc IV: Ženy

Noc kouřového oparu, silné kávy a té nejsladší čokolády. Magická osmistovka probouzí mou fantazii a klid nepřináší. Neuvěřitelná noc, kdy se nazývají věci pravými jmény... Nepsané heslo zní: Už mě to nebaví počítat.

 

Následujících několik týdnů se děvčata ani necukala, když jsem je táhla do salonku. Jednou jsme zašly jinam, což mě sice naprosto nebavilo, ale budiž, slíbila jsem to. Ale další návštěvy už jsem si nemohla nechat ujít. Noře a Nině ostatně muselo být jasné, že se mnou nic nenadělají. V podstatě pokaždé se s námi dal do řeči, jenže obě kamarádky vysílaly neverbální signály antipatie. Prý jim na něm něco nesedí. Nina ho navíc označila za chlípného. Já jsem je však obě spíš podezírala, že se stydí a nevědí, co říkat. Neříkaly totiž nikdy nic a uhýbaly očima...Takže jsem se s ním bavila sama, přičež on svůj dialog také směřoval hlavně ke mně. Záměrně píšu dialog, poněvadž komunikace mezi dvěma osobami často žádný dialog nebývá. Ale on reagoval na všechno, co jsem řekla a rozvíjel debatu, což jsem mu oplácela stejnou mincí. Většina konverzace se nesla v duchu nadsázky a rýpání, což jsem svého času milovala ze všeho nejvíc. Jak neskutečně mě to bavilo! A baví snad dodneška, akorát už musím řešit i jiné věci.

"Dobrý večer", věnuju mu široký úsměv, když se objeví ve dveřích. Poprvé ho vidím přicházet zvenčí. Je impozantní. Vlastně jsem si nikdy nevšimla, jak je vysoký. "Nazdar holky". "Tak copak je nového? Co slečny?" zeptám se laškovně. "Dobrý"...prohodí neurčitě, ale jeho potutelný úsměv naznačuje, že mi neřekl nic konkrétnějšího schválně. "Počkejte, tak povídejte, přehánějte." Rukou mi naznačí, ať se uklidním: "Počkej, jenom si přinesu kávu." Odejde kamsi za roh - zahlédnu jen oblouk malého portálu, jímž prochází, než odbočí někam vlevo. Kam šel? Evidentně tam nikdo z hostů Hradu nesmí. Že by tam měli sluhové své zázemí? Možné to je. "Ell, to si k nám jako chce přisednout?", vytrhne mě najednou Nina z úvah. "Asi jo", dělám, že nic, ale v zádech mě mrazí. "Panebože", protočí oči Nora. "Ale vždyť je s ním legrace", namítnu. "No, ohromná!"

V tom ho znovu uvidím. Šourá se zpoza portálu, v jedné ruce malý šálek s kávou a v druhé dýmku. Míří k nám. "Máte tady volno"? ukáže na židli vedle mě, na které si trůní červená kabelka. "No, to nevím teda, mé kabelce se tam líbí", vyplodím velice originální vtip. Pokrčí rameny a odchází. Sakra! "Si dělám legraci", vyhrknu bleskově a ještě rychleji si vezmu tašku na klín. Beze slova se vedle mě uvelebí, usrkne kávu a začne si nacpávat dýmku. "Tak co novýho? Co kluci?" "Ani nic, jsou pitomý..." utrousím. Tak nějak tuším, co bude následovat. Ano, nepletu se - záchvat smíchu. "Ty chudinko", zalyká se a rádoby otcovsky mě pohladí po vlasech. "No a co ty Vaše slečny, kolik jste jich už sbalil?" "Já už jsem to přestal počítat." "Jak - přestal?" vyvalím oči. "No přestal, už mě to nebaví." "Nechce se Vám počítat víc prstů než co máte na rukou, že?" "Nebuď drzá." Uchichtnu se. "Kdysi jsem slyšel o chlápkovi, kterej měl několik let v posteli v průměru dvě ženský za tři dny..." začal, čímž upoutal veškerou mou pozornost. "Tak jsem se vsadil s kamarádem, že já budu mít tři ženský za dva dny." "To si děláte srandu!" nevěřícně potřesu hlavou. "Né..." "To přece nejde." "A proč by to nešlo?" "To se nedá, prostě. A jak to teda dopadlo, vyhrál jste nebo ne?" "To nevím, po osmistovce jsem to přestal počítat." Výbuch smíchu. "Cože? Tak to teda pěkně kecáte, vy jste měl osmset žen?" "Ne, počítat jsem to přestal už před několika lety." "Takže pokračujete! Ty kráso, kolik to teda teď tak může být? Devětset? Víc?!" "Asi tak..." "Co ´asi tak´?" Už se zase válí smíchy...dál z něj nic nevytáhnu, to je mi jasné. Holky jen zaraženě koukají, zatímco já se upřímně divím. "Ale já to stejně nechápu...kde jako všechny ty ženské berete?" "Všude", pokrčí rameny. "No, ale přece  Vás musejí odmítat, to by žádná normální neudělala...kdoví, co je to za holky." "Normální holky..." "A to jako jen tak přijdete a zeptáte se, jestli se s Váma vyspí." "Jo, taky..." "Taky?" "Noo, mám svoje metody." "Tak to bych teda chtěla vidět, ty Vaše metody", ušklíbnu se. "Pojď někdy se mnou a uvidíš." "Jako na lov ženských? Děkuju, nechci. Stejně byste jich moc nesbalil, když byste měl s sebou mě." Zase záchvat smíchu. Ó, jak nepředpokládatelné.

Mezitím, co vyprávěl, stihl vypít kávu a nacpat dýmku, takže teď už nás všechny halí hustý tabákový dým. Jindy to úplně nenávidím, ale dnes nějak nevnímám, že jsem úplně prouzená. Tak nějak to patří k atmosféře nebo co. "Hm, horká čokoláda! Jaká změna", podívá se mi najednou do hrnku." No však, přece nebudu pít pořád jen svařák, že?" Přehlédne moji ironii. "A jak se vlastně jmenujete?" obrátí zničehonic list. Kývne směrem k Noře. "Já jsem Nora..." "Já Nina", pípne kamarádka. "A ty?" obrátí ke mně pobavený pohled. "Ella", odpovím co možná nejvíc nenuceně. "Ellinka..." zopakuje skoro něžně. Nesnáším, když mi takhle někdo říká. Nebo snad lépe - nesnášela jsem, když mi tak někdo říkal?

Autor: Alena Šnajdrová | středa 12.3.2014 22:44 | karma článku: 5,75 | přečteno: 268x
  • Další články autora

Alena Šnajdrová

Sebevědomí chlapa poznáš podle toho, jak vypadá jeho žena

Málokterý muž s nízkým sebevědomím má po svém boku ženu, za kterou se kdekdo otočí. Obecně by se tedy dalo říct, že sebejistý muž uloví dámu hezkou a zakomplexovaný ošklivou. Ovšem je to opravdu takhle jednoduché?

30.3.2024 v 2:14 | Karma: 11,30 | Přečteno: 793x | Diskuse| Společnost

Alena Šnajdrová

Jak jsem se vyrovnala se závistí

Kdo tvrdí, že nezávidí, ten lže, a závidí ještě víc. Závidím taky a některým lidem některý věci fakt hodně. Občas i kamarádům, za což se stydím. Ale je to lidské a záleží hlavně na tom, jak se svou žárlivostí naložíme.

7.3.2024 v 4:19 | Karma: 19,69 | Přečteno: 1488x | Diskuse| Společnost

Alena Šnajdrová

Pomoc, Alenka nosí pořád sukýnky - všechny chtějí být jako Alenka

Preference šatů a sukní se u mě začala zcela zjevně formovat už ve třech letech. Holka nosí sukně a co má být? Pozastavuje se nad tím někdo? Ano, neustále... a nejen pozastavuje, někomu to vysloveně vadí.

13.2.2024 v 4:18 | Karma: 36,31 | Přečteno: 3690x | Diskuse| Společnost

Alena Šnajdrová

Rallye letní gumy

To se takhle v půlce listopadu objednávám na začátek prosince na přezutí pneumatik. Jo, jsem lempl, ale co se asi může stát? V nejhorším případě napadne jeden den centimetr sněhu, aby druhý den zase roztál. Nebo ne?

5.2.2024 v 3:19 | Karma: 27,81 | Přečteno: 3690x | Diskuse| Společnost

Alena Šnajdrová

Nechci chlapa s nižším vzděláním

Tedy s nižším, než mám já. Na sociálních sítích se zmíněný exemplář obvykle profiluje jako absolvent "Vysoké školy života". A osobně? Netřeba pátrat, on mi to vždycky spolehlivě řekne sám...

18.1.2024 v 4:14 | Karma: 40,46 | Přečteno: 10698x | Diskuse| Společnost

Alena Šnajdrová

Svět patří těm, co se nepos**ou

V životě jsem se naučila jednu důležitou věc - člověk musí umět rozlišit, před kým a kdy může bezpečně odhalit svoje strachy a skutečné emoce a kdo jich obratem ruky zneužije.

17.1.2024 v 5:06 | Karma: 17,44 | Přečteno: 475x | Diskuse

Alena Šnajdrová

Jak (ne)(s)balit učitele - učitel druhý

Na střední škole už jsem na(ne)štěstí svou snahu o sbalení učitele neopakovala, ovšem na vejšce mi spadla brada hned první týden zimního semestru, kdy se v učebně zjevil on - magistr Zajíček - a já se okamžitě zamilovala.

7.12.2023 v 4:26 | Karma: 17,09 | Přečteno: 843x | Diskuse| Společnost

Alena Šnajdrová

Pomoc, nesnáším telefonování

Už prakticky od dětství se s tím potýkám. Stokrát radši jdu někam osobně, než bych tam volala. Do jisté míry mě vysvobodily emaily a esemesky. Neznámá čísla neberu a známá jak kdy... Naštěstí vím, že v tom nejsem sama.

28.11.2023 v 3:25 | Karma: 17,17 | Přečteno: 628x | Diskuse| Společnost

Alena Šnajdrová

Jak se mi splnil sen aneb intuice, část druhá

Vědci tvrdí, že člověk zdaleka nevyužívá veškerou kapacitu svého mozku. Někteří dokonce odvážně udávají nevyužitost až osmdesátiprocentní. A zjistili už, co jsou sny, kde se berou a proč?

15.11.2023 v 4:25 | Karma: 10,54 | Přečteno: 277x | Diskuse| Společnost

Alena Šnajdrová

"Poslouchejte svou intuici", slyšíme všude...

Ale co vlastně je, ta intuice? Dlouhé roky jsem pokaždé nervózně váhala, když jsem si ve složité situaci vzpomněla na radu, že jí mám naslouchat. Já nevím, nevím, křičela jsem v duchu... až nedávno jsem pochopila...

9.11.2023 v 4:15 | Karma: 11,83 | Přečteno: 290x | Diskuse| Společnost

Alena Šnajdrová

Chceme více žen v politice - ale musejí se chovat jako chlapi

Jednou jsem zahlédla článek, který řešil zavedení kvót pro zvýšení počtu žen v politice v jisté skandinávské zemi. Na první pohled to vypadá v pořádku a žádoucí, ovšem pak jsem konečně pochopila, co mi tolik vadí.

22.10.2023 v 4:00 | Karma: 22,45 | Přečteno: 1702x | Diskuse| Společnost

Alena Šnajdrová

Jak jsem se zamilovala do učitele - učitel první

"Zamilovat se do učitele je snadný", povídá jednou kámoška. "Nemusí se snažit o pozornost, protože se na něj stejně furt díváš, a už jen tím, že je učitel, jedinej v tý třídě a starší, má navrch třeba před tvejma spolužákama..."

3.10.2023 v 4:31 | Karma: 19,88 | Přečteno: 623x | Diskuse| Společnost

Alena Šnajdrová

Jak jsem vystoupila z vlaku

Odevšad se hrnou motivační články, jak nemáme být ovce, chovat se stádovitě a srovnávat se s ostatními. Jsem sice ten poslední, kdo by nesouhlasil, ale na druhou stranu si říkám, jestli takové jednání není vlastně přirozené...

11.9.2023 v 3:06 | Karma: 16,73 | Přečteno: 656x | Diskuse| Společnost

Alena Šnajdrová

Paní, můžete mi říct, jaký je rozdíl mezi orálním a análním sexem?

Tři dámy (kamarádky), postupně nakráčejí k němu do obchodu. První má v úmyslu koupit suvenýr. Druhá mlčí a třetí ihned po příchodu svými uměle vylepšenými rty opovržlivě prohlásí: "Fuj, tady to smrdí..."

1.9.2023 v 2:57 | Karma: 25,29 | Přečteno: 1882x | Diskuse| Společnost

Alena Šnajdrová

Proč lidi lžou

Jako dítě jsem nechápala, proč moji vrstevníci rodičům lžou. Neměla jsem tu potřebu a připadala si lepší než oni. V dospělosti pak přišli určití lidé a s nimi i moje lži. Asi nejsem lepší, jen jsem měla lepší výchozí podmínky...

13.8.2023 v 3:58 | Karma: 16,49 | Přečteno: 453x | Diskuse| Společnost

Alena Šnajdrová

Paní učitelka svině - 3. díl

Třetí a závěrečný díl minisérie o tom, jak jsem bojovala s učitelkou fyziky. Blíží se konec školního roku a mně hrozí propadnutí, přestože jsem se právě dozvěděla, za jakých okolností mi byla připsána čtyřka z testu...

25.7.2023 v 3:19 | Karma: 25,17 | Přečteno: 1242x | Diskuse| Společnost

Alena Šnajdrová

Paní učitelka svině - 2. díl

V minulém díle jsem nastínila svůj boj s učitelkou fyziky a končila tím, že se za ní moji rodiče vypravili do školy na konzultaci... Jak to celé probíhalo, a i něco víc, se dozvíte v následujících řádcích.

20.7.2023 v 3:10 | Karma: 28,66 | Přečteno: 1535x | Diskuse| Společnost

Alena Šnajdrová

Paní učitelka svině - 1. díl

Přišla nová učitelka na fyziku - prý z nějakýho matematicko-fyzikálního gymnázia. My jsme podle ní byli zřejmě dementi, který je nutno pořádně proškolit. Všechny metody dovoleny. Což se mi vůbec nelíbilo.

10.7.2023 v 8:50 | Karma: 28,30 | Přečteno: 1748x | Diskuse| Společnost

Alena Šnajdrová

Ranní ptáče dál doskáče, víc toho sežere a dřív chcípne

A já zase žeru v noci, což je prý horší... Mimochodem nadpis je jen z kategorie blbých vtipů, který jsem kdysi kdesi četla. Nicméně u sov a skřivanů ještě chvíli zůstanu. Aneb co se mi do předchozího článku nevešlo.

27.6.2023 v 3:30 | Karma: 17,67 | Přečteno: 683x | Diskuse| Společnost

Alena Šnajdrová

Noční sova nebo rozmazlený lenoch?

Odmalička se potýkám s problémy usnout včas a ráno brzy vstát. Obvykle nezaberu dřív než v jednu a nefunguju před devátou ranní. Jsem líná a rozmazlená?

19.6.2023 v 2:34 | Karma: 14,65 | Přečteno: 399x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 175
  • Celková karma 23,78
  • Průměrná čtenost 1269x
"Pochybuji, tedy myslím, myslím, tedy jsem" (Descartés). Poslední dobou mi pořád někdo říká, že přemýšlím až příliš...

Seznam rubrik